Jump to content

Rustam

Members
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

About Rustam

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Проводка, замыкание, побитая изоляция, окись/коррозия проводки, контакты погнуты/нет, состояние разъемов, расстояние между датчиком и тригером. Ну и конечно сам датчик, пробовали ли вы использовать другой датчик? Новый он был, или тоже старый? И т.д. Посмотрите и проверьте все это еще раз.
  2. Чудес не бывает. Хоть вы и пишите, что проверили все и все в порядке, тем не менее очевидно, что вы что то пропустили. Сложно сделать выводы опираясь на догадки. Ежей разных модификаций куча, головок стоковых тоже и т.д. Нет полной информации по машине.
  3. Можете написать какой именно двигатель у вас, какая машина, и какие конкретно головки поставили? И может вопрос прозвучит глупо, но масса на двигателе в норме? Не пробовали ее продублировать?
  4. Есть ли отличия в сигнале, если снять измерения на самом датчике и на пинах Линка? После запуска.
  5. Если у вас есть доступ к стороннему осцилографу (например Посталовского, или любой другой), то вам надо попробовать подключиться им к датчикам тригеров и записать форму и уровень сигналов, для того, что бы знать в чем проблема, сузить поиск. Если форма сигнала будет такая же как и в логере Линка, то вероятней всего у вас проблема с самой системой в автомобиле. Датчик, проводка, зазор, и т.д. Я пытаюсь сказать, что для начала надо исключить возможную проблему с самим компом. Если с ним все ок, то тогда дело останется за малым)
  6. Как бы обьяснить по русски. Адам пытается сказать, что по каким то причинам у вас слишком низкий уровень сигнала на тригере. В связи с этим он предлагает снизить значения в таблице тригера до минимальных значений, в диапазоне, который примерно соответсвует оборотам запуска и холостого хода. Для того, что бы Линк смог распознать ваш низкий уровень сигнала как запуск, и возможно как то попробовал запуститься. Так же он просит скинуть ему журнал логера. Выше в сообщении вы пишите, что предлагаете ему взглянуть на журнал (я его не скачивал и не смотрел), но добавляете в сообщении ниже, что эт
  7. Rustam

    Gear Shift Control

    So. We do have clutch switch, it is actually used for starting, but it is not connected to ECU. And for stock ECU it is also needed to use additional wire to implement this function. Adam, you were absolutely right. Thanks.
  8. Rustam

    Gear Shift Control

    As far as I know stock ECU is able to activate this function and at the same time it does not need to add any additional wires. So, as I understand it, if I have LINK plug-in, it should be also able to do this. Or not?
  9. Rustam

    Gear Shift Control

    Hello, Vehicle: Subaru Impreza WRX STI 04 (JDM) I want to activate gear shift control. ECU: Link G4+ plug-in ver.7-9 Would you please tell which pin in responsible for clutch switch? And what DI input I need to use and how it should be tuned correctly? Thank you.
  10. Rustam

    Launch control

    Hello, What could be the reason for this error to occur? launch1.llg
  11. http://help.injectordynamics.com/helpdesk/attachments/4066141623 This link indicates that: "Unless otherwise noted, all tables are for BARO referenced 400 kpa fuel systems. If your fuel pressure regulator is MAP referenced, you will need to populate the tables with the 400 kpa values across the y axis." What does this mean? In my settings Injector Rated Fuel Pressure is set as 300kpa, and my fuel regulator is adjusted at 300kpa. Do I need to change Rated Fuel Pressure and regulator adjustment to 400kpa, as well as make corresponding changes in Dead Time table and
  12. What effect on VE table changes will make incorrect data in injector (SPWA)setting table? How could I understand which of the data offered by ID will work the best? On the basis of what paramets I can control this in a better way? And what if I simply clear this table (set 0), and how will this effect the tune?
  13. Rustam

    Injector Timing

    Unfortunately I do not have intake cam specs The only thing I know that they are HKS 264 degrees, 9,1 lift I've made an enquiry to HKS, but there was no reply. I've tryed to put different values in injector timing table: 360,400; but I have not seen any changes. However when I've set the value 450, AFR had become richer (INJ timing position - END of injection). I supposed that it should have become leaner, or I've mistaken. Why does it happen? Anyway thank you
  14. I have ID1050x injectors (data for tables are taken from the official ID web), fuel regulator SARD, fuel press gauge AEM Have I made the correct settings? Please look
×
×
  • Create New...